LG ND5630 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG ND5630 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

castell 15-06-2014
Geschreven voor: LG ND5630 wit

TIP:
Ik gebruik de als extra sound voor mijn TV.
Ik heb het cadeau gekregen en nooit gebruikt, maar toen dacht ik wat kan ik ermee doen aangezien ik gebruik het niet als wireless speaker voor mijn LG G2.

Ook als ik tevreden was met het geluid van mijn Plasma TV, toen ik heb deze gekkoppeld, wist ik niet ik hoor! Een subliem geluid, vol (het heeft ook extra Bas die je kunt aan/uit zetten), surround, virtual..enz., heylijkt dat je daar bent, midden de actie, in je TV.

Als ik die uit zet en maar aan de TV luister, de TV sound waarmee ik eerder tevreden was, nu klinkt regelecht patetisch en alsof die op sterven is. Of alsof die ver is en op een punt gericht, midden in de TV. Waardeloos.
Met deze LG speaker heeft een wereld voor mij geopend.
Jammer dat die stond hier maar stof te verzamelen en nu pas kwam ik op het idee deze alsextra soundbar voor de TV te gebruiken. Maar OK, better late than never!

Als je ook nog hoog plaatst boven de TV (midden, maar kan ook rechts of links), op een eventueel op de muur te plaatsten, op een plank (die op 2 metalen dunne verticale -langs de muur gemonteerd- dingen, 2 euro bij Gamma) en dan vóór de speaker hebt een kleine paravaan (ik heb een rechthoekige clock), dei het geluid kan weerkaatsen in de muur, daar verspreiden langs de muur en terug naar je voor een VOL effect, het geluid is subliem en laat je denken dat je midden in de actie ben op tv.

PS: Ik heb hem niet eens optisch gekoppeld, maar via de stereo jack van de TV, en dan behalve de afstb. van de speaker, gebruik ik ook de geluid functie (op TV) van de hoofdtelefoon rubriek in het Geluid menu.